zaterdag 27 november 2010

UGGs

Hoi,allemaal


UGGs,je houdt van ze , of je kan ze niet uitstaan.
Ik hoor zeker weten bij die eerste categorie.Ik vind ze gewéldig!
Ikzelf heb deze :



En oh, wat hou ik van ze! Geen koude voeten voor mij!


Maar, we weten allemaal dat er ook namaak-UGGs zijn.Op veel blogs lees ik haatcomments , en eerlijk gezegd snap ik dat niet. UGGs zijn nu eenmaal niet goedkoop en ik heb zéééééér lang bij mijn ouders moeten zagen om ze te krijgen . Trouwens, het ene paar nepperds is het andere niet. Sommigen zijn inderdaad van slechte kwaliteit, maar het merk "ella" heeft bijvoorbeeld wél goede schoenen. Dus als je UGG-achtige schoenen wilt, maar zonder er zoveel geld aan uit te geven, is dat misschien een handige tip!


Groetjes, Evi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten