woensdag 22 december 2010

Shoplogje Hasselt

De examens zijn (eindelijk!) achter de rug.Na twee zware weken van blokken en stress had ik wel een shoptripje verdiend , dacht ik zo. Een afspraak met de vriendinnen naar Hasselt was de idéale ontlading en ik zou mezelf niet zijn als ik met lege handen was thuisgekomen dus je vous présentez: Mon Shoplog!

Kaki Broek: stond al heel lang op mijn wishlist
 en toen ik deze zag bij New  Look was ik dan
ook meteen verkocht.

Luipaardmotief golfje: Ook al even een vaste klant op mijn wishlist.
De rekken hangen vol met luipaardmotief , maar aangezien ik op dat gebied zéér kieskeurig ben,
vond ik nooit iets dat ik écht mooi vond, met dit exemplaar van H&M
is de zoektocht voltooid verleden tijd!

ICE-watch dupe:Ik was van plan een echte ICE-watch te kopen ,
maar ze hadden hem niet in het juiste blauw.
Toen ik in New Look deze nepperd zag,
sloeg mijn hart  over van blijdschap!

1 opmerking: