woensdag 6 april 2011

Tag! enkele random vragen!

Ok eerst en vooral: het spijt me dat dit mijn eerste post is in een heeeeeele lange tijd,ik had examens en dat neemt nu eenmaal heel veel tijd in beslag,maar die zijn voorbij en dus heb ik een blogpost voor jullie!

Op youtube wordt het al enorm veel gedaan en ik dacht dat het tijd was om dit ook eens te lanceren in de blogwereld.Tags! of, vrij vertaald,vragenlijstjes, je vult het vragenlijstje in en "tagt" iemand anders om het na jou in te vullen.

De tag:

Wat zijn de dingen waarzonder je je huis niet verlaat?
Mijn gsm en ipod heb ik altijd bij,maar ik denk dat dat alles is,een gsm om bereikbaar te blijven en een ipod      om op de juiste momenten asociaal te doen :).

Wat is een stom/freaky trucje dat je kan?
Ik kan m'n duim op de rug van m'n hand leggen in een hoek van 90 graden.Klinkt wel heeeel erg vaag zo en best gruwelijk, maar in feite valt dat wel mee :)

Vertel eens wat over je eerste liefde.
Mijn eerste liefde was eigenlijk al in de kleuterklas, ik had het "aan" met een jongen en was er volledig van overtuigd dat ik ermee ging trouwen enzo...Viel dat even tegen! :)

Wat is iets wat je nog zou willen doen?
Shoppen zonder limiet,behoeft geen uitleg :).

Waarvan ben je bang?
Dingen die ik niet kan zien,heel raar , in een spookhuis, bijvoorbeeld,vind ik de "monsters" en andere verkleedde mensen niet zozeer eng, maar vaak gewoon het feit dat het er donker is en ik ze dus niet kan zien.

Is er iets waarvan je denkt dat je het geweldig kan,terwijl dat niet zo is?
Dansen,als ik aan het dansen ben denk ik altijd dat ik de passen volledig beheers en dat het er geweldig uitziet,tot ik in de spiegel kijk.


Van welk lelijk fashion-item hou je stiekem toch?
Uggs,Crocs(lelijk,maar zooooo comfortabel)


Wat wil je later worden?
Geen idee, leerkracht lager onderwijs of 1ste-4e jaar middelbaar, misschien? of whatever in de modewereld


Op welke  sites zit je vaak?
Facebook,Twitter,Lookbook,Blogspot,Girlscene,Youtube


Wat is je favoriete winkel?
H&M, zonder twijfel!



en ik tag...Jullie allemaal!Iedereen die wil mag de tag invullen en een link naar zijn/haar post bij comments zetten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten