zaterdag 30 maart 2013

My life these days ... Summary


 Ik weet het!!!! Ik ben echt een slechte blogster geweest de laatste tijd!! Veel te korte en oersaaie posts die nog niet eens op tijd online kwamen en het spijt me echt enorm. Er zijn enkele dingen in mijn 'personal life' die nogal een invloed hebben gehad op mijn bloggedrag (niets ergs ofzo, maak je geen zorgen ;)) Maar ik dacht dat ik wel enkele dingetjes met jullie kon delen. Dingen die ik ontdekte, die ik leuk begon te vinden (of net niet!), maar vooral de dingen die me zijn 'overkomen' de laatste paar dagen/weken/maanden.

I know I have been horribly slacking on blogging  and I'm really really sorry! There have been a few thing going on in my personal life which have caused quite some delay (nothing bad, don't worry) But I thought I could share some things with you guys. Things I discovered, started or stopped loving and especially the things that have been going on in my life the past few days/weeks/months.


Om te beginnen, één van de meest ingrijpende veranderingen van mijn leven : ik ga verhuizen!!!! Ik woon nu al 18 jaar in hetzelfde huis, samen met mijn ouders en broers, en dat begon na de geboorte van mijn kleine broertje toch nét iets te klein te worden en nu gaan we dus verhuizen, exiting!!!!!!!

To start of with, one of the most important changes in my life: I will be moving!!!!!! I have been living in the same house for eighteen years now, but since my little brother was born, that house became a little too small so now we are moving... EXITING!!!! :D




Ook ben ik heel erg bezig geweest met mijn schoolwerk. Ik sta er namelijk niet al te best voor wat mijn punten betreft en ik ben niet van plan om nog een keer een jaar over te doen. Mijn avonden, middagen, ochtenden, weekends enzovoort zijn dus allemaal behoorlijk gevuld met schoolwerk, BAH!

I have also been studying really really hard the past few weeks. My grades are not all that awesome and I am not exactly planning on staying down another year so my mornings, evenings and basically everything in between are filled with studying... URGH!
























Ook heb ik een oude liefde herontdekt, Volleybal!!!! Bij LO (lichamelijke opvoeding of voor de Nederlanders onder jullie ; Gym) moesten we de laatste paar lessen volleybal spelen en o god wat had ik dat gemist!!! Ik vind het weer helemaal leuk en ga me er dan ook helemaal opnieuw in "smijten" ;) nu nog een club kiezen!

I also rediscovered an old love, Volleyball!!!! The past few weeks, we had to play volleyball during our Gym class and oh lord how I missed that! I am totally back into it and I am going to sign up with a volleyballclub again, now all I have to do is choose one.


Gisteren ging ik slapen met mij natte haar in een knotje en vanmorgen had ik een hele bos kleine pijpekrulletjes!!! het doet me een beetje denken aan Carrie Bradshaw in the Carrie Diaries :).

Yesterday I went to sleep with my wet hair in a knot and in the morning, I had a head full of little wringlets! It kind of reminds me of teenage Carrie Bradshaw from the carrie diaries , no?


En om deze best wel lange post af te sluiten krijgen jullie nog enkele fotootjes van mij en mijn broer die we gisteren uit pure verveling maakten .

And to end this quite long post: some pictures of me and my brother which we made yesterday ;)

TEAM COLSON FTW








xoxo







Geen opmerkingen:

Een reactie posten