vrijdag 5 april 2013

I fell in love with Berlin

Hallo allemaal!! Ik ben gisteren teruggekomen van mijn schoolreisje naar Berlijn en wat was dat leuk zeg!!!
In mijn school heb je vanaf het tweede jaar elk jaar de mogelijkheid om mee te gaan op een reis die enkele dagen duurt. In het tweede jaar is er een skireis, het derde jaar kan je naar Parijs , het vierde naar Londen, het vijfde naar Berlijn en het zesde jaar doet een rondreis door Italië. Ik ging dit jaar dus naar Berlijn en dus heb ik besloten om enkele van mijn fotootjes met jullie te delen ;)

Hello everyone!!! Yesterday I came back from my school trip to Berlin and oh how that was Fun!!!
In my school , you get the opportunity to visit some pretty awesome city's. In the freshman year , you can go to Paris, sophomore year does a trip to London, In your junior year (which is the year I am in), you can go to Berlin and the seniors can go on a roadtrip through Italy. I wanted to share my Berlin pictures with you guys so I hope you enjoy!!! ;D

Ik vind het altijd zeer indrukwekkend om te zien hoe mensen zo lang geleden zulke prachtige
, énorme dingen konden maken!

I have always found it breathtaking how people, so many years ago!, could make amazing and huge things like this !

Dit is de Alexanderplatz, Hier had je een GIGANTISCH winkelcentrum met grote ketens, maar ook kleine leuke boetiekjes.

This is the "Alexanderplatz", on the Alexanderplatz, you can find a MASSIVE shoppingmall with big shops like H&M and Zara, but also some cute little boutiques.
Deze donut was schandalig lekker!!!! Geen idee waarmee hij gevuld was, maar hij smaakte goddelijk.

This donut was amazingly good!!! I have absolutely no idea what it was filled with, but it was delicious.
Je kan natuurlijk niet naar Berlijn gaan zonder de berlijnse muur te bezoeken :)

You can't go to Berlin without visiting "The Wall" of course ;)
Oeps! ongelukje!! Mijn beste vriendin brak haar nagel op de bus.

Oops! accident!! My best friend broke her nail on the bus.
Enkele jongens van onze groep hadden bij wijze van "grap" een kostuumdagje ingelast. Ze hebben de hele dag in een  pak rondgelopen. Stylish!!!

Some boys of our group set up a "costume day" as some sort of joke. They walked around in a costume the entire day. Stylish!!
Op onze laatste avond gingen we kijken naar "Forever Young", een fantastische show met een soort van circusartiesten die allerlei kunsten vertoonden op klassiekers uit de muziekwereld zoals "Stairway to Heaven", "I love Rock 'n Roll" en uiteraard "Forever Young".

On our last evening, we went to see "Forever Young". An amazing show with some sort of circusartists performing on classics from the musicworld like "Stairway to Heaven", "I love Rock 'n Roll" and of course "Forever Young".
Caramel hot chocolate is heerlijkheid in een beker!

Caramel hot chocolate is deliciousness in a cup!
En dan om jullie nieuwsgierig te maken , net voor we weer naar huis zouden vertrekken, sprong ik nog even binnen bij Zara en hier kocht ik iets war ik al maanden "op het oog" had. Morgen komt er een shoplog online en dan zal ik dat schatje aan jullie voorstellen ;)

And, just to make you guys curious, just before we would go back home, i made a quick stop at Zara where I bought something I had been eyeing for months! Tomorrow I will post a haul ans I'll introduce my new love to you all ;)


XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten