donderdag 2 mei 2013

Birthday!!

Ik ben volwassen. Ik ben nu OFFICIEEL volwassen!
Eerlijk gezegd voelde mijn achttiende verjaardag niet anders dan de zeventien voorgaande, maar toch, het is wel speciaal.
Mijn "probleem" bij mijn verjaardag is dat ik nooit weet wat ik als cadeau wil. Doorheen het jaar zie ik zo veel leuke dingen waarvan ik denk "hé! dat moet op mijn verlanglijst.". Maar uiteindelijk vergeet ik dat dan weer en zo komt het dat ik, wanneer ik effectief jarig ben, het niet meer weet.
Dit jaar was dat echter wel anders. Met mijn studies en blog in het achterhoofd kwam ik tot de conclusie dat er drie dingen zijn die ik heel erg graag wil/nodig heb. Omdat ze alle drie nogal duur zijn heb ik besloten om aan iedereen gewoon geld te vragen voor m'n verjaardag en dan ervoor te sparen.

I am now officially an adult! 
My eighteenth birthday didn't feel any different than all seventeeen birthdays before, actually, but it is kina special I guess.
My "problem" with birthdays is the fact that I never know what to ask for my birthday. Throughout the year, I always see so many thing I want, but by the time it's my birthday, I have completely forgotten about them.
This year, though, it was different. With my blog and studies in my mind, I knew which things I really wanted/needed. Since they are quite expensive, I decided to ask for money on my birthday and save up for them.


1) Een Naaimachine. / A sewing machine

Ik blijf totaal geobsedeerd door DIY blogs /youtubechannels /televisieprogramma's en wanneer ik meisjes met zelfgemaakte kledij zie rondlopen, raak ik enorm geïnspireerd.
Een naaimachine staat dus zéér hoog op mijn verlanglijst. Ik ben dus ook van plan er één te kopen, maar ga eerst enkele weken/maanden die van mijn oma lenen om er wat mee te leren werken (het is toch een redelijke investering, dus wil ik 100% zeker zijn dat ik hem effectief vaak gebruik.)

I am and will always be obsessed with Diy blogs/ channels / tvshows. Whenever I see girls walking around with clothes they made themselves, I just get very inspired.
A sewing machine is very high on my wishlist so I am definetely planning on buying one, but I am going to borrow my grandmothers' for a little while to learn how to use it properly (and it is quite an investment, so I want to be 100% sure I'll use it often)



2) Een nieuwe laptop/ a new laptop

Of ik het nu wil of niet, een nieuwe laptop heb ik sowieso nodig, zowel voor mijn schoolwerk als voor mijn blog. Ik denk erover om een Macbook te kopen (toch zo'n beetje de Ferrari onder de laptops), maar dat is uiteraard niet goedkoop.

Whether I want it or not, I need a new laptop. For my schoolwork and my blog. I'm thinking about getting a Macbook , but that's not very cheap...



3) Een goede camera

Mijn iPhone is mijn baby, en hij maakt ook echt goede foto's maar voor mijn blog wil ik toch nét een beetje extra. Een spiegelreflexcamera is de investering dan ook helemaal waard denk ik zo!

My iPhone is my baby and its pictures are not bad at all but for my blog, I just want that little bit extra. So an Slr camera would be worth the investment, I guess.



XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten