dinsdag 9 juli 2013

sad

Ken je dat gevoel dat niets in je leven goed lijkt te gaan? Dat gevoel heb ik dus op dit moment. Ik wil niet extreem dramatisch gaan doen, zo erg is het nu ook weer niet, maar de voorbije twee weken waren toch een behoorlijke opeenstapeling van tegenslagen en slechte momenten. Dit is dan ook de reden dat ik na mijn examens niet meteen weer ben beginnen bloggen. Ik had dan misschien wel meer tijd, de "goesting" was weg.
Ondertussen gaat het weer een beetje beter en ik ben dan ook van plan om mijn blog net wat minder te verwaarlozen. Deze post wordt een Instagram-diary , enkele kutmomenten (ik excuseer me voor mijn taalgebruik, maar soms moet het er gewoon even uit) zullen wel aan bod komen, maar ik ga niet in detail treden, hope you understand ;). Natuurlijk ging ook niet alles mis en ik heb dan ook geprobeerd om voornamelijk de goede momenten hierin te zetten, ik wil jullie namelijk niet echt depressief maken.

Do you know that feeling when EVERYTHING just seems to go wrong? That is exactly the feeling I'm having right now. The past few weeks have been... rough, is the least I can say. An overload of bad luck came my way, which is also the reason of my lack of blogging after my exams. I may have had more time, but I definitely lacked the energy. 
Now, however, I'm doing slightly better and I am planning on taking blogging a little more serious. This post will be an Instagram-diary

Ik ging een tijdje geleden met Sven naar Hasselt en hij sleepte me mee naar een supergezellig plekje waar ik deze HEERLIJKE koffie met karamel en malthesers dronk...yum!

A little while ago, I went to Hasselt with Sven. He dragged me to this place in Hasselt where I had this AMAZING coffe with Caramel and Malthesers...yum!!!

Kast opruimen en bijgevolg alles passen!

Cleaning out my closet = trying on everything!
                

Prom!
Prom!!



Broertje!
Brother!

Ik ben dus niet geslaagd op school. dit betekent dat ik dus een jaar moet overzitten. Op zich is een jaartje niet zo erg, maar ook in het vierde middelbaar ging het al eens mis en nu ben ik dus twee jaar kwijt. Dit is natuurlijk niet leuk, maar ik heb besloten om een nieuwe richting in te slaan en naar de kunsthumaniora te gaan. Hiervoor moet ik wel een ingangsexamen doen. Ik hoop echt heel erg dat dit lukt want ik heb geen plan B.

I failed this schoolyear, which means I will have to stay down a year. A year isn't that bad of course, but two years ago, I had the same "bad luck" which means I'll lose two years, which ... sucks. I did, however decide to do discover new areas and change schools. I want to go to an Artschool. All that's left to do is get in, which I hope will happen since I do not have a backupplan.

Antwerpen met vrienden!!!!!!
Antwerp with friends!!!!!!!!

Een casting in Brussel

A casting in Brussels!
                               
Deze outfit droeg ik toen ik naar een etentje ging met vrienden .

I wore this outfit on a dinner-date with friends.
Mijn Werchter-outfit!!!!!

My Werchter-outfit!!!


Ik kocht mijn Ticket voor Werchter omdat ik Green Day al jaren live aan het werk wil zien en ik heb dan ook énorm van hun optreden genoten. Het was helemaal fantastisch en ik weiger te accepteren dat Billie Joe Armstrong 41 jaar oud is, 19 jaar getrouwd is en twee kinderen heeft (waaronder een zoon die exact zo oud is als ik).
Na het optreden van Green Day ging het echter grondig mis. We wachtten op Netsky, die na Green Day op de main stage mocht spelen, maar ik kreeg een paniekaanval. Ik krijg dat wel vaker en op zich is het niets om je druk over te maken, want gevaarlijk is het niet, maar het is gewoon enorm vervelend . Het Netsky-optreden dat ongetwijfeld zeer goed was, is dus bijna volledig aan me voorbij gegaan.

The main reason I bought my "Rock Werchter"-ticket is the fact that Green Day performed there. I had been wanting to see them live for ages so I enjoyed the performance very very much. It was amazing and I refuse to accept that Billie Joe Armstrong is 41 years old, has been married for 19 years and has two children ).
After the Green Day performance , thing went badly wrong. We were waiting vor Netsky to take the stage  and I had a panicattack which is nothing to worry about really and I had had it before, but it's just very very annoying. Netsky's performance unfortunately passed me by because of this ...


                            (Not my picture)

XOXO

3 opmerkingen:

  1. Don't let the bastards get you down he darling! Rise and shine like a princess! Head up, heart strong! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto's! ik was op werchter ook in fourth of july style haha :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Green day was gewoon super! Heb me echt kunnen uitleven op hun optreden :)

    BeantwoordenVerwijderen