zondag 21 juli 2013

Summer Makeup routine

Hallo allemaal!! Ik wil jullie eerst en vooral bedanken voor de mailtjes die ik van jullie kreeg na mijn artikel over mijn nogal rotte periode. Mijn mailbox zat helemaal vol. Heel erg hartverwarmend, dankjewel!!!
Vandaag laat ik jullie mijn zomerse makeup routine zien. Ik ben een make-upmeisje, dat is een feit. Mijn blog heet dan wel my fashion for you, maar naast mode is ook Make-up een van mijn grote passies.
Ik besefte dat ik eigenlijk veel te weinig schrijf over make-up, maar vandaag komt daar eindelijk verandering in ! :)

Hello everyone!! First of all , I want to thank you for the very sweet e-mails I received after my post about my sad few weeks. It was very heartwarming, so Thanks Thanks THANKS!
Today I am going to show you my summer makeuproutine!! I love makeup just as much as I love fashion, but I realised that I hardly ever write about makeup... which is finally about to change!!!

Step 1: The Base

First things first, een egaal huidje is de basis van een mooie make-uplook. Aangezien Moeder Natuur voor mij niet zo gul is geweest om me te zegenen met een perfecte huid, gebruik ik deze BB cream van Garnier.

First things first, a flawless complexion is the base of  a nice makeuplook. Since Mother Nature wasn't kind enough to bless me with perfect skin, I use this Garnier BB cream.




Step 2: Glow-ify

Om die mooie zomerse "glow" te krijgen breng ik wat highlighter ( van een limited edition-collectie van essence) aan onder mijn wenkbrauwen, op mijn neusbrug en op mijn jukbeenderen. Daarna gebruik ik deze blush van MAC ("Love Thing").

To achieve that gorgeous summery glow, I apply some highlighter under my eyebrows, on my cheekbones and down my nose. After that, I use this MAC blush ("Love Thing")


Step 3 : Eyes 

Op mijn ogen gebruik ik dit duo van essence (de lichtste kleur op mijn oogleden, de donkerste kleur in de arcadeboog) en de l'Oreal Telescopic Mascara.

On my eyes I use this essence duo (the lightest colour on my lids, the darkest one in my crease). And the l'Oreal Telescopic mascara.



Step 4: Finishing touch 

Ik vind lipstick net iets te zwaar in de zomer en dan ga ik liever voor een glosje. Deze van Park Avenue is momenteel mijn favoriet.

I find lipstick slightly too heavy in summer, so I rather go for a gloss. This Park Avenue one is my current favourite!



Et Voila! C'est tout! That's it ! :D

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten