zondag 14 juli 2013

Tongeren Flea Market / Vlooienmarkt

Ik hou van tweedehands!!! Voila, het is eruit. Tweedehands spullen hebben een énorme aantrekkingskracht op mij. Ik hou van de geur en look van spullen die al een leven achter zich hebben. alles wat tweedehands is heeft een verhaal en dat spreekt me énorm aan.
In Tongeren, de stad waar ik woon, vindt iedere zondag de grootste antiekmarkt van de benelux plaats (who said Tongeren wasn't cool?). Ik besef dat het woord "antiek" misschien wat kan afschrikken, maar dat is enkel de benaming. "Tweedehandsmarkt" zou veel meer op zijn plaats zijn. Ik ben er vandaag geweest en ik heb, speciaal voor jullie ( graag gedaan hoor) enkele foto's gemaakt.

I love secondhand/ vintage stuff!!! There, I said it! I love the look and feel of well loved things. things that have already got an entire life behind them. Every single secondhand thing has got a story and that fact just appeals to me for some reason. Luckily, every sunday there's a flea market in my hometown (the biggest one of the BeNeLux, that is.) where I have already spent quite some hours in my life. Today, I went to the flea market for a visit and of course I HAD to bring my camera along ;-)















XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten